ACA, PwC en RBFA geven Red Flames een digitale boost dankzij nieuwe #FLAMETIME campagne
Heel België is tegenwoordig in de ban van de Red Flames. Wij zijn dan ook enorm trots om aan te kondigen dat wij hier als organisatie ons steentje aan kunnen bijdragen. ACA kreeg namelijk samen met PwC de taak om de RBFA-app verder uit te breiden met een apart luik om het vrouwenvoetbal te promoten en trouwe Flames-fans te belonen.
Hiervoor ontwikkelde ACA in de bestaande mobiele app #FLAMETIME, een systeem waarbij trouwe fans aan de hand van QR-codes prijzen kunnen winnen. Zo’n 12.000 fans maakten reeds duchtig gebruik van het concept dat in de toekomst verder uitgebreid wordt met quizzen en extra content.
Vorig jaar hebben we reeds in nauwe samenwerking met PwC en RBFA de nieuwe RBFA-app ontwikkeld en gelanceerd. Het betekent veel voor ons om ook nu te mogen meewerken aan de nieuwe Flametime-campagne en de ontwikkeling ervan in deze app.
Ik wil de teams van ACA Group en PwC bedanken voor hun talloze inspanningen om Flametime in de app op tijd voor onze campagne te ontwikkelen en op te leveren. De scan- en verzamelfunctie werkt optimaal en is een geweldige opstap om voort te bouwen op onze loyaliteitsstrategie!
— Manu Leroy, Marketing Director bij RBFA
Flametime zorgt ervoor dat de Red Flames eens extra in de spotlight komen te staan en dat verdienen ze ook. GO Red Flames GO! Bedankt PwC en RBFA voor het vertrouwen!
— Ronny Ruyters, CEO bij ACA Group