ACA Group en De Watergroep zetten vaart achter een geavanceerde klantgerichte digitale dienstverlening
De ACA Group is trots om onze nieuwe samenwerking met De Watergroep, het grootste drinkwaterbedrijf in Vlaanderen, aan te kondigen voor de volgende 4 jaar.
Tijdens dit partnerschap zal de ACA Group De Watergroep ondersteunen bij de implementatie en het onderhoud van een volledig nieuwe website en klantenzone inclusief informatie over de digitale watermeter. Dit doorheen het hele traject van discovery en ontwikkeling tot en met de hosting. De ACA Group brengt hiervoor een unieke combinatie samen van bewezen ervaring in websites en portalen, sterke integratie-expertise en het gebruik van cutting edge technologieën zoals Liferay en Amazon Web Services.
De Watergroep is een autonoom Vlaams waterbedrijf dat producten en diensten aanbiedt in de gehele waterketen. De Watergroep maakt water op maat. Vandaag, voor de generatie van morgen. Daarnaast zorgen zij via een duurzame kringloopbenadering voor een economisch en ecologisch verantwoord beheer van alle schakels in deze waterketen: regenwater, grond- en oppervlaktewater, drinkwater, proceswater en afvalwater.
We maken van klantcentrisch denken en handelen doorheen alle bedrijfsprocessen ons visitekaartje. Dit deel uit onze bedrijfsmissie willen we de komende jaren verder uitwerken met een nieuwe website én klantenzone, inclusief een digitaal luik verbonden aan de digitale watermeters die we vanaf 2023 uitrollen in Vlaanderen. Samen met ACA kiezen we voor een doorgedreven UX design en bouwen we vandaag aan de digitale klantenervaring van morgen.
— Lode Schrauwen, ICT Manager bij De Watergroep
We zijn heel blij De Watergroep als klant te mogen optekenen, en nog blijer dat we dit hebben kunnen doen omdat we ook hebben kunnen aantonen dat
kernbegrippen als klantcentrisch denken, duurzaamheid en innovatie zowel voor ACA als De Watergroep belangrijk zijn. We zijn dan ook enthousiast om het project te starten en vol vertrouwen om samen met De Watergroep een mooi parcours af te leggen naar de toekomst toe.— Ronny Ruyters, CEO bij ACA Group