Museumpas
Onze uitdagingen
De museumpas werkt natuurlijk niet zomaar. Achter de schermen moest er heel wat gebeuren:
- alle bestellingen museumpassen beheren,
- zorgen dat de passen geregistreerd kunnen worden,
- online activatie van passen mogelijk maken,
- een mobiele oplossing bouwen waarmee
- musea meteen kunnen aansluiten op het systeem, ...
Het zijn maar enkele zaken die ACA gerealiseerd heeft in het project rond de museumpas.
Vlotte levering voor snelle feedback
Na 10 weken leverden we al de eerste versie van het systeem, zodat we snel feedback konden verzamelen van de verschillende musea. Die eerste versie bestond uit de meeste functionaliteit die de musea echt nodig hadden, zoals bezoeken registreren, pashouders opzoeken, gebruikers beheren en meer.
Kwaliteit blijft steeds een topprioriteit
De officiële lancering stond gepland op 20 september 2018 en was niet aanpasbaar. Geen probleem: we hebben het project ruimschoots binnen deze termijn opgeleverd. We hadden zelfs nog 20 mandagen over voor de deadline van 20 september en hebben tegen hetzelfde budget nog extra functionaliteiten toegevoegd.
ACA is een betrouwbare partner waarmee we al enkele jaren goed samenwerken volgens een duidelijke methodologie en in open communicatie. Dat de museumpas binnen de voorziene tijd en binnen budget is gerealiseerd, bij lancering ook succesvol bleek én dat alle focus naar de klanten ging, mag ACA zeker mee op haar conto schrijven. We innoveren samen en schakelen snel in wederzijds vertrouwen.
— Bart Temmerman, General Director bij publiq
Gerelateerde customer success stories
- Innovatief AI-model detecteert beschadigde pallets bij Duvel Moortgat
Voor Duvel Moortgat ontwikkelden we een innovatieve proof-of-concept dat snel en geautomatiseerd beschadigde pallets detecteert.